Notice: Undefined index: port in C:\HostingSpaces\smartacademy.ir\smartacademy.ir\wwwroot\includes\defines.php on line 3
 اسمارت اکادمی ایران - اخبار

#اسمارت_آکادمی #کودکان_امروز_مبتکران_فردا #سوروبان #چرتکه_ژاپنی #Soroban #محاسبات_ذهنی #smartacademyiran

دفتر مرکزی

تهران ، خیابان خرمشهر (آپادانا) ، خیابان عربعلی (نوبخت) ، خیابان یکم ، پلاک ۱۰ ، ساختمان اداری سرو ، واحد ۷

تلفن :  3-88523131-021

فکس : 3-88523131-021

Email: info@smartacademy.ir

ارتباط با اسمارت آکادمی ایران

در گرد همایی روسای آموزش کلیه مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ، مدیران موسسه اسمارت آکادمی ایران با اجرای پاورپوینت اختصاصی دوره ها و اهداف محاسبات ذهنی بر پایه ریاضی با ابزار کمک آموزشی سوروبان را به نمایش گذاشته و بیان نمودند و آنها را با این روش آشنا نمودند ، مدیر آموزش موسسه با تمامی شرکت کنندگان تعامل نمود تا همگی با هم تمرین هایی را انجام بدهند و نشست به یک آموزش پرشور دلپذیر تبدیل گردید. سپس شرکت کنندگان سوالات خود را طرح و از طرف مدیران موسسه به آنها پاسخ داده شد.

تصاویری از این نشست را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

نشریه همیاران، زیر نظر بنیاد کودک در بهار امسال مصاحبه ای با مدیر موسسه اسمارت آکادمی ایران انجام داد. تصویر و متن این مصاحبه را در ادامه مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 متن مصاحبه

 

 

 

 

 

به جهت تقدیر، تشکر و تکریم برندگان مسابقه عکس «سوروبان و لبخند کودک»، مراسم اهدای جوایز این مسابقه در روز شنبه 23 تیر ماه، ساعت 09:30 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

در این مراسم، ضمن اهدای جوایز به برندگان و انجام پذیرایی، درباره عملکرد دانش پذیران، میزان علاقه مندی کودکان به سوروبان و نیز ابزارهای جدید پیشنهاد شده برای رشد خلاقیت کودکان بحث خواهد شد.

مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه «سوروبان و لبخند کودکان» صبح امروز شنبه 24 تیر ماه 1396، ساعت 9:30 صبح در فرهنگسرای ارسباران، با حضور مدیریت و مسئولین موسسه اسمارت آکادمی ایران برگزار شد و جوایزی به برندگان مسابقه اهدا گردید. همچنین در این مراسم درمورد موسسه، نظرات دانش پذیران و روش های نوین ایجاد خلاقیت در کودکان صحبت شد.

این مراسم، در فضایی شاد و مفرح برای دانش پذیران، با اهدای جوایز، پذیرایی و گرفتن عکس های یادگاری، در ساعت 11:00 به پایان رسید. تصاویر گرفته شده از این مراسم در صفحه فتوگالری موسسه، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام قرار می گیرد.

ضمن تبریک عید سعید فطر، با پایان یافتن مسابقه «سوروبان و لبخند کودک»، نتایج این مسابقه مشخص شد و شرکت کنندگان زیر در مسابقه موفق به کسب بیشترین مجموع بازدید در تلگرام و لایک در اینستاگرام شدند که در نتیجه برندگان مسابقه محسوب می شوند.

  • محمد
  • کسری
  • امیرعلی و کیانا
  • هستی
  • نوشیکا

تصاویر برندگان مسابقه مجددا در کانال تلگرام قرار گرفت.

همچنین ضمن تقدیر از کلیه شرکت کنندگان محترم در این مسابقه و آرزوی داشتن لبخند در همه مراحل زندگی، از عکس های با بیشترین نشاط در مسابقه نیز در صفحه اینستاگرام موسسه تقدیر و تشکر می شود. لازم به ذکر است برای تشکر ازمشارکت کلیه عزیزان شرکت کننده تلاش می شود تا تصاویر شرکت کننده در مسابقه به مرور در سایت و صفحه فتوگالری قرار گیرند.